پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری اسلامی ایرانپایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری اسلامی ایرانhttp://www.president.irTue, 07 Dec 2021 06:29:12 +0330Tue, 07 Dec 2021 06:29:12 +03302024دستگاه های اجرایی موظفند سازوکار دریافت انتقادات و پیشنهادات مردم را تقویت و تسهیل کنند/ دستگاه‏ها برای تأمین رضایت شهروندان، روند فعالیت‏ها و خدمات خود را اطلاع‏ رسانی و هرکجا ابهام و نگرانی برای مردم وجود دارد، فورا رفع کنند/ کیفیت ارایه خدمات شهری در سطوح مختلف باید منطبق با خواست و نیازهای شهروندان باشد/ شهرداری ها در کنار توسعه شهری، به موضوع هوشمندسازی شهرها هم توجه ویژه کنندرئیس جمهور در جلسه شورای اجرایی فناوری اطلاعات:رئیس جمهور ارائه گزارش های کیفی و کمی از وضعیت خدمات دولت الکترونیک، کاستی‏ها و نقاط قوت آن را بسیار مهم برشمرد و با تاکید بر اینکه انعکاس انتظارات و مطالبات مردم در زمینه خدمات هوشمند به مدیران دستگاه‏ های اجرایی، آنها را در ارایه خدمات بهتر به مردم یاری خواهد کرد، همه دستگاه های اجرایی را موظف کرد که سازوکار دریافت انتقادات و پیشنهادات مردم را تقویت و تسهیل کنند.http://www.president.ir/fa/1175092020-09-28 18:20:32011750828717422285298