پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری اسلامی ایرانپایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری اسلامی ایرانhttp://www.president.irSat, 25 May 2019 12:33:54 +0430Sat, 25 May 2019 12:33:54 +04302024 سامانه ۱۱۱ مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری در آذربایجان شرقی افتتاح شدبا حضور معاون اجرایی رییس جمهوری؛سامانه ۱۱۱ مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری در آذربایجان شرقی روز سه شنبه و در آستانه سفر حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری به این استان، فعالیت خود را در تبریز آغاز کرد.سامانه ۱۱۱ مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری در آذربایجان شرقی روز سه شنبه و در آستانه سفر حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری به این استان، فعالیت خود را در تبریز آغاز کرد.<br /> سامانه ۱۱۱ مرکز ارتباط مردمی ریاست جمهوری استان آذربایجان شرقی تا 24 ساعت پس از پایان سفر کاروان تدبیر و امید به این استان ، به صورت شبانه روزی درخواست ها، پیشنهادات و انتقادات مردمی را دریافت و ثبت خواهد کرد.<br /> این سامانه جایگزین طرح مطالبات و درخواست های مردمی از طریق ارائه نامه بوده و گامی در جهت تحقق دولت الکترونیک و ایجاد رابطه مفید، موثر و سازنده با مردم است.<br /> معاون اجرایی رییس جمهوری روز سه شنبه پس از شرکت در مراسم افتتاح این سامانه و با قدردانی از زحمات شبانه روزی کارشناسان و دست اندرکاران این مرکز، در جمع خبرنگاران گفت: سامانه ۱۱۱ مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری، روش جدید استفاده از تجهیزات الکترونیک برای برقراری ارتباط بین دولت و مردم است.<br /> دکتر "محمد شریعتمداری" اظهارداشت: این مرکز با توان پاسخگویی همزمان به 250 تماس تلفنی، به عنوان پل ارتباطی دولت و مردم ، آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و سوالات مردم است.<br /> وی با اشاره به اینکه در این روش عزت و کرامت مردم نیز در مقایسه با روش های قدیمی حفظ خواهد شد، گفت: این سامانه با استماع نظرات مردم و جمع بندی و قرار دادن آنها در اختیار رییس جمهوری و وزیران مربوطه، به دنبال گره گشایی از مشکلات مردم است.<br /> معاون اجرایی رییس جمهوری افزود: در جریان این بازدید پاسخگوی تماس تلفنی دو نفر از شهروندان تبریزی بودم که در یک مورد تماس گیرنده ، خواستار ارتقاء سطح سلامت اداری در ادارات بود و تماس گیرنده بعدی نیز از ناهنجاری مالی در یکی از نهادهای عمومی شکایت داشت که دستورات لازم برای پیگیری صادر شد.<br /> دکتر شریعتمداری خاطرنشان کرد: دولت پاسخگو به دنبال ارتباط نزدیک تر با مردم و رفع مشکلات آنهاست و این سامانه یکی از ابرازهای تقویت این ارتباط است و دولت تمایل دارد تا این روش جایگزین ارسال نامه و دیگر روش های درخواست و ارایه نظرات و پیشنهادات از سوی مردم شود.<br /> معاون اجرایی رییس جمهوری گفت: سیاست دولت این است که سامانه ارتباط مردمی را در استان ها برای ارتباط بیشتر مردم با مسوولان ارشد استان، فعال نگه دارد.<br /> http://www.president.ir/fa/871292015-05-19 17:07:2014184175015