پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری اسلامی ایرانپایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری اسلامی ایرانhttp://www.president.irSat, 04 Apr 2020 08:17:52 +0430Sat, 04 Apr 2020 08:17:52 +04302024 هیچ تماسی با سامانه 111 بدون پاسخگویی نخواهد ماند/ اشتغال و رفع بیکاری،اولویت اول و دوم در همه استان‌ها است/ قدردانی از خدمات مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری به مردمرییس دفتر رییس جمهوری در بازدید از سامانه 111 مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری:رییس دفتر رییس جمهوری با حضور در محل ستاد سامانه 111 مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری از بخشهای مختلف آن بازدید کرد.رییس دفتر رییس جمهوری با حضور در محل ستاد سامانه 111 مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری از بخشهای مختلف آن بازدید کرد.<br /> دکتر محمد نهاوندیان در این بازدید با توضیحات آقای اسماعیل سماوی مشاور رییس دفتر رییس جمهوری و رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در جریان ابتکارات این مرکز، در استفاده از فناوریهای جدید برای تسریع در ثبت و پیگیری تماسهای تلفنی مردم قرار گرفت.<br /> رییس دفتر رییس جمهوری در جریان این بازدید به کارشناسان و مسئولین آن خدا قوت گفت.<br /> دکتر نهاوندیان همچنین شخصاً به یکی از تماسهای تلفنی پاسخ داده و درخواست وی را ثبت کرد.<br /> آقای سماوی در این بازدید از عملکرد سامانه 111 مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری استان فارس و راهکارها و شیوههای جدید مرکز برای تسریع در ثبت و پیگیری تماسهای تلفنی مردم نیز گزارشی ارایه کرد. <br /> <strong>*قدردانی از خدمات مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری به مردم</strong><br /> رییس دفتر رییس جمهوری سامانه 111 مرکز ارتباطات مردمی را امکان و فرصت مطلوبی برای پیوند دو سویه مردم و دولتمردان دانست و با اشاره به اهمیت این سامانه اظهار داشت: به مردم عزیز اطمینان میدهم که هیچ تماسی با این سامانه بدون پاسخگویی نخواهد ماند.<br /> دکتر محمد نهاوندیان در حاشیه بازدید از سامانه 111 مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در استان فارس، با قدردانی از مسئولین این مرکز که به طور مستمر در راستای ارتقاء کیفیت خدمات آن تلاش میکنند، اظهار داشت: حرکت کوچکی که در ابتدای دولت آغاز شده بود، امروز به فضل الهی در هر سفری که رییس جمهوری به استانها انجام میدهند، گستردهتر و با کیفیت مطلوبتری ارایه میشود.<br /> رییس دفتر رییس جمهوری گفت: سامانه تلفنی 111 امکان پیوند دو سویهای بین مردم و دولتمردان فراهم کرده است و مردم از هر گوشه استان میتوانند با تماس تلفنی مسأله و پیشنهاد خود را با رییس جمهوری و دولتمردان در میان بگذارند.<br /> دکتر نهاوندیان خاطر نشان کرد: با راهاندازی این سامانه دیگر مردم نیاز ندارند که به مرکز استان آمده و در خیابان به دنبال رساندن نامههای خود باشند.<br /> رییس دفتر رییس جمهوری با اشاره به اتخاذ ساز و کارهایی برای پیگیری تماسهای تلفنی با این سامانه در کوتاه ترین زمان، اظهارداشت: همه تلاش ما در مرکز ارتباطات مردمی این است که با بسیج امکانات و در حد توان، فاصله زمانی رسیدگی به درخواستها و پیشنهادات مردمی را کوتاهتر کنیم.<br /> دکتر نهاوندیان اولویت اول و دوم در همه استانها را اشتغال و رفع بیکاری دانست و گفت: در زمینه اشتغال باید به صورت کلان اقتصادی اقداماتی انجام میشد تا امروز با اوج بیکاری مواجه نمیشدیم، اما به هر حال تمام تلاش دولت این است که این مشکل را برطرف کند و امیدواریم امسال با حرکت به سمت رونق اقتصادی و افزایش سرمایهگذاری، فرصتهای شغلی بیشتری فراهم شود تا این مشکل و معضل به طور اساسی برطرف گردد.<br /> رییس دفتر رییس جمهوری افزود: اهتمام دولت این است که مشکلات و مسایل درمانی مردم به طور خاص مورد پیگیری قرار بگیرد و امیدواریم با همکاری موسسات مردمنهاد این مشکلات برطرف شده و فضای زندگی مطلوب و رضایتبخشی برای مردم ایجاد شود.<br /> دکتر نهاوندیان در ادامه تصریح کرد: اطمینان میدهم که هیچ تماس تلفنی با این سامانه بدون پاسخ نخواهد ماند و همه نهادها و نمایندگان دستگاههای اجرایی موظف به پاسخگویی به درخواستها و پیشنهادات مردم هستند.<br /> رییس دفتر رییس جمهوری پیش از حضور در محل استقرار ستاد سامانه 111 با حضور در یادمان شهدای استان فارس با قرائت فاتحه به مقام شامخ شهیدان استان ادای احترام کرد.<br /> http://www.president.ir/fa/866622015-04-29 17:42:548666515183173308