آغاز فعالیت آزمایشی سامانه 111 مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری در استان فارس/1200 کارشناس آماده دریافت درخواست ها و پیشنهادهای مردم هستند

فعالیت آزمایشی سامانه 111 مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری استان فارس روز دوشنبه و دو روز پیش از سفر کاروان دولت تدبیر و امید به این استان، آغاز شد.

شناسه خبر: 86587 -

دوشنبه 7 ارديبهشت 1394 - 11:22

این سامانه از روز سه شنبه برای مردم استان فارس این امکان را فراهم می آورد تا در هر نقطه از این استان که حضور دارند در تماس با شماره تلفن۱۱۱ ، درخواست ها،پیشنهادات و دیدگاه های خود را مطرح ، ثبت و در نهایت نیز نتیجه را پیگیری کنند.
در این سامانه که در راستای تسهیل در ارتباط مستقیم مردم با دولت و با هدف دریافت درخواست‌ها و پیشنهادات مردمی در عین حفظ شأن کرامت آنان راه اندازی شده است، بیش از 1200 کارشناس اپراتور در سه شیفت کاری و به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به تلفن‌های مردم استان هستند.
استاندار فارس صبح دوشنبه با حضور در محل سامانه ارتباطات مردمی ریاست جمهوری از بخش‌های مختلف این سامانه بازدید کرده و بر ضرورت دقت در پاسخگویی مناسب به درخواست‌های مردم تأکید کرد.
دکتر سید محمد احمدی همچنین در گفتگو با خبرنگاران راه‌اندازی سامانه 111 را ابتکار بسیار ارزشمندی از سوی دولت یازدهم عنوان کرد و گفت: در دولت‌های قبلی درخواست‌ها و نامه‌های مردم به شیوه‌ای جمع‌آوری می‌شد که با کرامت انسانی سازگار نبود و دولت تدبیر و امید که یکی از شعارهایش حفظ شأن و کرامت مردم عزیز ایران بوده این ابتکار بسیار ارزشمند را در راستای پاسخ به مطالبات مردم راه‌اندازی کرده است.
همچنین صبح امروز جلسه هماهنگی مسئولین سامانه 111 ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری در شهرستان‌های مختلف استان فارس به منظور جمع‌‌آوری و پاسخگویی مناسب‌تر به درخواست‌های مردم استان فارس برگزار شد.

شناسه خبر: 86587

- سفرهای داخلی

- نهاد ریاست‌جمهوری

اخبار مرتبط

فیلم مرتبط



اخبار برگزیده