چهارشنبه 28 شهريور 1397 - 10:30
فارسی | العربية | English


<%title%>

آغاز به کار سامانه 111 مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری در استان گیلان / دکتر شریعتمداری:

سامانه 111 برای پاسخگویی سریع دولت تدبیر و امید به مسایل و مشکلات مردم فعال شده است

سامانه 111 مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری در استان گیلان روز سه شنبه و در آستانه سفر رییس جمهوری به این استان افتتاح شد .

شناسه خبر: 86095 - 

سه شنبه 25 فروردين 1394 - 22:25

این سامانه برای مردم گیلان این امکان را فراهم می آورد تا در هر نقطه از این استان که حضور دارند در تماس با شماره تلفن111 ، درخواست ها،پیشنهادات و دیدگاه های خود را مطرح ، ثبت و در نهایت نیز نتیجه را پیگیری کنند.
معاون اجرایی رییس جمهوری ، استاندار گیلان و نمایندگانی از استان در مراسم آغاز به کار سامانه 111 مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری در رشت حضور داشتند.
دکتر شریعتمداری: سامانه 111برای پاسخگویی سریع دولت تدبیر و امید به مسایل و مشکلات مردم استان گیلان راه اندازی شده است
دکتر محمد شریعتمداری معاون اجرایی رییس جمهوری در مراسم آغاز به کار سامانه 111 در رشت با تاکید بر اینکه این سامانه برای پاسخگویی سریع دولت تدبیر و امید به مسایل و مشکلات مردم استان گیلان راه اندازی شده است، گفت: فقط چند ساعت پس از افتتاح این سامانه حدود 2 هزار و200 درخواست مردم گیلان از رییس جمهور به ثبت رسیده که بیشترآنها در زمینه اشتغال ، تولید و مسکن است.
استاندار گیلان: توسعه دولت الکترونیک موجب ارتقای سلامت نظام اداری می شود
محمد علی نجفی استاندار گیلان نیز با اشاره به اهمیت تسریع در رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم این استان گفت: توسعه دولت الکترونیک علاوه بر کاهش مراجعه کنندگان مستقیم مردم به ادارات و نهادها و کاهش زمان رسیدگی به مطالبات آنها موجب ارتقای سلامت نظام اداری می شود.
بازدید دکتر شریعتمداری و نجفی از بخشهای سامانه 111 و پاسخگویی به شماری از تلفن های مردم
معاون اجرایی رییس جمهوری و استاندار گیلان پس از شرکت در مراسم افتتاحیه این سامانه که در آن 208 سیستم فعال، پاسخگویی شبانه روزی به مردم را برعهده دارند، ضمن بازدید از بخش های مختلف آن، به شماری از تلفن های مردم پاسخ و دیدگاهها و مشکلات آنان را ثبت کردند.


شناسه خبر: 86095

- سفرهای کاروان تدبیر و امید

- نهاد ریاست‌جمهوری